tisdag 3 november 2009

Halvtid

Ja nu är det halvtid i ensamheten. Tiden tickar på rätt bra. Jag och Alicia har haft det mysigt tillsammans de här dagarna. Idag var det dags att gå tillbaka till jobb samt dagis. De var "snälla" och informerade mig om att det nu är konstaterat 2 fall av svininfluensa på A.s dagis! När vi kom hem var det dags att göra lite mat och dammsuga lite. Nu har jag röjt upp i köket samt gjort ett litet kort... Det blev ganska så sött... Älskar mina nya stämplar hehe.

I morgon kommer Katta och sover hos oss. Jag ska passa på att åka och träna (kan verkligen behövas!) samt titta lite i butiker. Måste försöka komma ihåg att ta med mig ljus lycktan som jag måste byta på Indiska samt ena stämpeln som har släppt lite... Ja vi har ju fått Panduro i Farsta C. nu så jag är jätte glad =O)

Katta ska sen ta hand om Alicia på Torsdag så det känns bra. Då blir det inte så mycket långa dagar på dagis iaf.

Sen kommer ju Patrik hem =O) Har dock inte fått någon barnvakt tills på Fredag. Verkar rätt kört så Alicia får nog följa med på middagen jag ska till på Fredag Hur nu det ska gå.....?!

Inga kommentarer: