söndag 22 november 2009

Helgen!

Helgen har varit så mysig. Först med tjejkväll här hemma med Maria och Sandra. Sen på Lördag var jag på förmiddagen med Alicia i parken. Sen kom patrik hem med en jättefin bukett med rosor och diverse blommor =O) Sen åkte jag in till stan. Jag behövde nya underkläder så jag åkte till Details och köpte den dyraste BH jag någonsin har köpt (och vilket belopp ni än gissar på så kommer det vara för lågt!!) Jag köpte även en Bikini (som även den var svindyr) De är dyra men ack sån bra service!! Jag stog och provade medan en tjej sprang och hämtade div. olika sorter. Klart toppenservice. Det är fördelen med att handla så. Det är dyrare men sen kommer man hem därifrån med kvalitet och rätt storlek samt nöjd med allt hjälp. Mitt nya favo märke på underkläder heter numer Prima donna!

sen åkte jag hem till Sandra. Vi mötte upp Maja som bestämde sig för att haka med på bio. VI såg 2010 i Vällingby. Asbra film. Patrik var ju inte med och höll handen så jag fick klämma sönder Marias ist *S*. Vi åt även middag där. Avslutade kvällen med en fika hos Maria där vi även kollade på en massa gamla kort (så roligt) kom hem vid 12 tiden och däckade på en gång.

I morse hade jag sovmorgon!! SÅ JÄVLA SKÖNT!! Sov för ovanlighetens skull till nästan kl. 10! Sen tog vi en promenad till Farsta Centrum. Hittade 2 jätte fina ljushållare (samma som min julgranskula med belysning i som hänger i köksfönstret. Vi åt lite snabb lunch och gick sedan till parken. Alicia lekte en massa och ville sen inte sitta i vagnen utan gick hela vägen hem från parken. Det är rätt långt när man är så liten.

Nu är jag precis hemkommen efter att ha firat min snart 91 åriga mormor. Vi åt middag allihopa - Katta och - Jonas dårå men ändå. Jätte trevligt och Alicia blir helt till sig när hon ser Kitty och Andy samt mormor och morfar..... så roligt att se att hon blir så glad.

Nu väntar en lugn stund i soffan med Patrik för att se film. I morgon är det en ny vecka med en massa jobb! Har så mycket att göra så man vet inte riktigt vart man ska börja!

Ska bli skönt att snart åka till Thailand! Ja för någon vit jul blir det inte för våran familj i år =O)

Inga kommentarer: