lördag 25 oktober 2008

Smiter ifrån

Just nu sitter Patrik och ger Alicia mosad potatis med majs (Alicias favorit) Då passar jag på att smita iväg och blogga lite =O)
Igår hade vi fin fint besök. Sune (alias Sara) var här med lilla Linnéa. Vi har "bestämt" att de ska bli bästa kompisar *S* Vi hade iaf en jätte trevlig dag med god mat och en promenad. Ungarna var jättesnälla och nöjda så det var skönt.
Sen hade jag och patrik en mys fredag med god mat, tända ljus och popcoarn framför tv:n.

Bilder från gårdagen kommer här:

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka härliga kompisar:-) Jättefina bilder på våra älsklingar! Tack för en jätte trevlig dag med god lunch och fika. Du är så go och härlig vännen!

Vi får ses snart igen!

Många kramar från Sara (Sune)

Anonym sa...

Halloj,
Fint du har scrappat!

Har nu betalt länkarna från Ebay, jag köpte också 2 förpackningar.

Men vet du, jag bjuder på dom! Du bjöd ju på mat sist.

KRAM!

Anonym sa...

å babysimmet! Glöm inte att fota massor nu!

Smulan sa...

Japp vi glömde ju såklart kameran hemma!!! MEN TUR ATT KAMERAMOBILDER FINNS!!
Patrik tog några bilder men det blev ingen klockren. Måste bara föra över från mobilder.... och jag vet inte hur man gör riktigt därav inga bilder än.