tisdag 28 oktober 2008

Mamma träff

Ja så hade vi mamma träff hemma hos mig idag. Vi skulle mötas på öppna förskolan. Jag var lite sen och en mamma ringde och sa att öppna förskolan var stängd pga. lovet som är nu. Så vi tog en liten promenad i regnet och sedan skyndade vi oss hem till mig. Alicia gallskrek på vägen hem. Hela morgonen var lite halvt turbulent. Hon sov så att jag fick väcka henne vid 9 tiden. Tänkte att nu är hon nog hungrig eftersom hon åt vid 5 tiden i morse men icke sa nicke. Först vid halv 1 tiden fick jag i henne mat!! Så lite orolig var man. Men hon var en pigg och glad tjej iaf. Alla bäbisar var ganska pigga och glada idag. Dessvärre kunde 2 bäbisar + mammor inte komma.

Sen ikväll kom brorsan och 2 kompisar till honom över. Vi åt tacos till kvällen (samma som jag hade bjudit mamma gruppen på). Nu är huset tomt på folk och min kära lilla dotter och kära sambo ligger och sover.
Skulle föra över bilder från dagen till datorn men den vägrar att läsa mitt minneskort nu när brorsan har mixat med den.... så får se om sambon kan hjälpa mig i morgon för sånt fattar jag mig inte riktigt på....
God natt gott folk och god natt min kära lilla sötis!

12 dagar gammal..... oj vad tiden går snabbt!

Inga kommentarer: