söndag 19 oktober 2008

Reaktioner

Ja en hel del reaktioner......
Tänkte säga Tack! men för vad? för normala åsikter? för att jag får respons? Ja det skulle vara för att jag får respons. Skönt att fler som känner mig och som vet vem Alicia är har samma åsikter som jag. (och även ni som inte har träffat oss!)

Snart dags för sömn och samla energi för nästkommande dag.

Blir nog en utflyckt till Hässelby i morgon (förhoppningsvis!)
Hoppas att Alicia är på sitt charmiga humör men det är hon nästan alltid. Måste bara berätta om gårdagen. En kompis (Sandra) var här igår (hon ska föresten ha barn i Jan/Feb) När Alicia fick se henne så började hon att gråta hejdlöst. Och hon kunde inte sluta titta på henne heller haha... snacka om att hon fick en urflipp. Tycker så synd om Sandra bara.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

men WOW så fint du har scrappat :-). Nu är du också fast vá, haha.

Kram,
Emelie

Smulan sa...

japp jag e fast fast fast!! Patrik sa att nu kommer du nog att sitta hela natten... nä du där har du fel... det blir nog värre än så.... detta kommer att bli mitt liv. Tänkte framkalla dessa sen =O)