måndag 27 oktober 2008

KAOS

Ja idag har det varit lite kaotiskt om man säger så. Smulan vaknade vid 6 imorse (hon har inte ställt om till vintertid11 =o)
Så kl 8 var hon och jag och handlade lite inför i morgon då vi ska ha mamma träff hemma hos mig. Sen kl 11 bar det av till Farsta C för vaccination. När jag kör in på parkeringen ligger en man och får hjärt och lungräddning i 10 minuter innan ambulansen kom (jag ringde 112 men det var redan någon som hade larmat som tur var) Tror dessvärre att mannen dog. Lite chokad stressar vi upp på BVC. Alicia skötte sig exemplariskt när hon fick sprutan. Grät lite men det gick över. Sen till Coop och handlade lite till. Då börjar gnället.... så gnällig så gnällig och vid 17 tiden blev det ohållbart. Har inte hört henne skrika så sen hon var 1 månad och hade ont.... Så i med lite alvedon och sen somnade hon.

Hon har ont efter sprutan och så är tanden påväg (eller påväg och påväg den är ju halft om halvt framme) men det gör säkert också ont.

I morgon är det öppna förskolan och möta de övriga för att därefter gå hem till mig och äta Tacos. Kommer bli livat med 6 bebisar (och min är äldst!)

Tjingeling!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lilla stumpan då! Hoppas att hon mår bättre imorgon.

Kul med mammaträff!

KRAM.