tisdag 14 oktober 2008

inágg fran grankan

japp sista dagen har pa Gran Canaria... eller?
Ja idag ska vi packa och forbereda oss infor hemresan i morgon men sa kom vi pa att varfor ska jag och Alicia aka hem??? Sa vi for se om vi hittar en ny biljett hem om en vecka ist =O)
Spelar ingen roll men det skulle vara skont med lite mer varme och sol.

Allt har gott bra! Forsta veckan fick Alicia varmeutslag stackarn. Sen efter nagra dagar tog hennes mat slut. Jag hade raknat totalt fel men nu har vi hittat Nestle har som vi ger henne. VI tar en daglig promenad och sa turas vi om att ga ner och bada och sola. VIll inte att Alicia ska vara i varmen sa hon ar mest hemma. Ater gott pa kvallarna gor vi ocksa!!

Uppdatering med bilder kommer nar vi kommer hem.... hmm vilket jag inte vet nu nar.... skulle vilja stanna 2 veckor och aka hem nar mina foraldrar aker men det kan vi inte gora da vi har baby sim den 26:e.... hehe tur att man har fixat solbrannan infor simmet *S*

Nepp dags att fortsatta hemmat.... dags for Alicia att ata. Kor en palsternacka som smakis men det ar inte sa populart!

ALICIA HAR UTVECKLATS SA SNABBT NU!! SEN VI KOM NER HAR HON LART SIG ATT VANDA FRAN RYGG TILL MAGE!! KLATTRAR NASTAN UR VAGNEN VILKET GOR ATT HON INTE KAN SOVA IDEN SOM VI HADE TANKT. HON HAR NU EN EGEN SANG OCH PAPPA PATRIK FAR SOVA PA SOFFAN HAHA!

2 kommentarer:

Mitt liv som Caroline sa...

Åhh va skönt ni verkar ha det, man blir ju lite avis här hemma. Kram på er

Anonym sa...

Vad kul med ett inlägg från er :-). Härligt med sol och värme - men ni missar jud et fina höstvädret här hemma ;-)....

Kram på er!