fredag 17 oktober 2008

BILDER!















6 kommentarer:

Katarina Nyberg sa...

fy fan vilka fina bilder, gud jag längtar ju bara ännu mer och mer nu efter alicia...blir nästan tårögd när jag ser hur mkt hon har utvecklats sen sist jag såg hon. Hon är verkligen den finaste bebisen jag nånsin har sett. Hon har verkligen ärvt sin mosters begåvning framför kameran..som gjord för det ;)

Min lilla älskling! Du får nog hålla koll på mig när jag träffar henne nästa gång så jag inte kramar sönder henne av en massa kärlekskramar. Tror nog jag kommer röva bort henne det gör väl inget va?? Gosh jag ryser bara jag ser bilderna, ser så skönt ut och hon är så vacker den lilla prinsessan...jag blir så avundsjuk ska du veta!!


ang photoshop så ordnar vi det på ngt vis, jag tror det var markus som hjälpte mig så jag vet inte hur man gör men det ordnar sig gumman. Saknar dig så mkt! Du har fått en fin färg på kroppen iallafall ;)
puss

Anonym sa...

Vilka bilder! Gillar den svart/vita på P&A. jättemycket - väldigt vacker!

Och sedan den på dig när du blir matad av din mor, hahahahaha. Livet som morsa!

När kommer ni hem?

KRAM!
//E.&H.

Anonym sa...

Vet att jag inte borde kommentera eftersom jag inte känner dig, men jag måste!! Blir så himla upprörd att man kan skriva att det är den finaste bebisen man någonsin sett när man ser att den lider av fetma. Tycker att det är taskigt av din familj och vänner att inte upplysa dig om detta. Är typ den fetaste bebisen jag har sett. Min brorsas unge som är 1 månad äldre än din är typ halva ditt barns size. Stackars barn!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Ja alla kan ju ha åsikter. Kan bara informera om att Alicia mår bra och följer sin kurva hos BVC. Hade hon lidigt utav fetma så skulle hon ligga utanför normala kurvan vilket hon inte gör.

Din brors unge som är en månad äldre än Alicia (Alltså 5,5 månad) måste då väga 3,5kg... vilket innebär att hans bäbis är undernärd. DU KANSKE SKULLE TYCKA SYND OM HANS BARN IST!

ALÌCIA ÄR SÅ SÖT OCH HON ÄR SÅ FIN!! HON ÄR DEN SÖTASTE!

SOM SAGT HAR DU BARA NEGATIVA ÅSIKTER SÅ BEHÖVER DU INTE LÄSA MIN BLOGG!

//Verre & Alicia

Katarina Nyberg sa...

Till Anonym!

Är du så jävla feg att du inte ens kan sätta ut namn?! Har du inget bättre för dig än att sitta och komentera min systers blogg, skaffa dig ett liv! Alicia är det mest finaste barnet jag någonsin har sett och du har inte ens sett henne IRL så du ska inte ens öppna din jävla käft och yttra dig om någonting!!

Jag blir riktigt upprörd över hur du ens kan säga en sån sak om ett barn, tror du inte min syster håller koll på om hon följer kurvan eller inte? Hon är inte det minsta rund men du verkar vara en jävligt avundsjuk människa och säkert riktigt deprimerad! Tycker riktigt synd om dig måste jag säga, stackars jävla människa! Och knip käfft om min familj, du har ingen rätt att hoppa på dem, jävla tönt!

Anonym sa...

En liten fråga, hur får du bilderna bredvid varandra? Kram Caroline