tisdag 18 oktober 2011

Vinterskot tips

Vi har suttit och dividerat fram och tillbaka. Jag tycker att det är viktigt med bra vinterskor och vill inte köpa något billigt samtidigt som det känns asjobbigt att betala 700-800kr för ett par skor som bara används ett par månader pga att fötterna växer så det knakar. Jag var inne på att köpa bättre begagnat men är så kräsen så det är svårt.



Som om Gud hörde min bön kom det hem ett brev från Ellos idag. 50% rabatt på valfri vara. Så ett par Kavat Extreme för 349,50 är inte helt fel =O)




Vet att man kan söka på rabatter på nätet och där har de iaf 40% rabatts kod där man även får ett par lampor. Dessa skor har fått ett jättebra omdömme ifrån folk som har köpt. Jätte varma och hållbara skor. Förhoppningsvis kan vi då återanvända dessa till Lillebror....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har kört med kavat varje vinter nu , dom absolut bästa vinterstövlarna! Fyndade oxå ett par från Ellos i år:-)Kram Martina

Om Emelie sa...

Precis dom skorna har vi till Hugo - köpta på Ellos på 50%, och fri frakt :-). Vi köpte även ett par timberlandkängor till Hugo till 50%. Så han har 2 par skor att varva med.

Kram kram

Om Emelie sa...

Jag beställde för rätt länge sedan, redan i augusti tror jag ;-). De är jättefina, jag tror och hoppas att de kommer vara kanon.

Hugo var inte med då jag köpte Timberlandskorna, men jag vet hans fotlängd så mätte skorna då jag köpte dem.

Angående träningen så tränar jag oftast då Joel kommer hem - alltså runt 19. Och så något pass på helgen och då tar jag med Hugo eller Vilma eller båda. det funkar kanon! Har bara 5 minuter till träningen så har inget att skylla på direkt...

KRAM!