onsdag 19 oktober 2011

Fortsatt ruskig höst

Ja det blåser som bara den!
Har varit och lämnat A. på dagis och sen kommit hem och ätit frukost.
Ska snart sätta igång en tvätt och fixa lite. Energin finns inte till något just nu och det är lite jobbigt för alla som känner mig vet att jag alltid har 100 bollar i luften typ!

Idag blir det som sagt en lugn dag. Vid 13 tiden ska jag över till Martina på lunch. Trevligt initiativ från hennes sida! Det var evigheter sedan hon och jag gjorde något själva. Sist var nog en bio i våras (typ påskas eller nåt?)

Sen är det hämtning på dagis vid 3 tiden. Man hinner inte mycket på en dag. Sen blir det värre. Jag hade fått fel info från dagis. De sa att hon kunde gå heltid om man betalade men så var ej fallet. Hon får gå heltid i 6 veckor eftersom jag snittas men sen blir det 20 timmar i veckan vilket kommer att göra att man inte hinner någonting!!

Jag har iaf sökt lite kurser till våren som jag hoppas att jag kommer in på. Då får A. gå heltid och jag kan plugga en kurs som jag ändå har tänkt att göra. Sen har jag kvar beskattningskurser. Klarade ju inte tentan. Har bara skrivit den en gång men det har varit 3 tillfällen nu. Sist var i helgen men jag bara kände att nu som höggravid så orkar jag inte sitta 5 timmar och tänka framför datorn. Så vi får se. Jag har ju klarat alla inlämningsuppgifter galant så 3 poång beskattning utav 15 har jag iaf... men det är inte mycket att hurra för.

1 kommentar:

Om Emelie sa...

Hmm, ingen update idag - inte på FB heller. är det BEBIS idag tro? Gud, så, nyfiken jag är! Hoppas på sms/mms...

Kram!