lördag 29 oktober 2011

Besök

Idag kom mamma, pappa och Alicia för att hälsa på. Har saknat Alicia jättemycket! De var här någon timme men sen skulle de hem. Alicia blev jätte ledsen när hon förstod att vi inte skulle åka med. Skar verkligen i mitt hjärta så jag känner mig lite nere just nu.

Magen gör ont och det är så jobbigt när jag ska i och ur sängen. Anton vägdes idag. Han har gått ner nästan 300g så ca 3,3 vägde han idag. Sen har han varit lite dålig på att amma på eftermiddagen så det blir lite ersättning till natten så att han piggnar till lite.

Jag vill bara åka hem nu men vi blir def. Kvar här i morgon med.

Helt ok rum med utsikt över Globen och Årsta viken men hur kul är det att sitta på ett sjukhus?




Anton 2 dygn

2 kommentarer:

Om Emelie sa...

Håller alla tummar att du får mindre ont snart och att ni får åka hem. Amningen är jävlig! Kom ihåg att amning är underbart och bra för barnet - MEN, låt den inte ta över helt och hållet. Som du vet sedan Alicia så fungerar ersättning kanon det med.

Stor styrkekram!

Ossian o familjen sa...

Lilla snuttisen! <3 Vad fin han är!!! Tyckte det var så häftigt när jag fick höra honom där i bakgrunden igår. Fick tårar i ögonen <3 Att få ett barn är det största o bästa man kan vara med om i livet, inget slår det!!! <3