fredag 21 oktober 2011

Natti natti

Nu ropar sängen på mig. A har hostat lite ikväll (som vanligt!) hoppas på en lugn natt. Åh kan inte fatta att vi snart har 2 trollungar här hemma! Inte långt kvar nu. Går ju in i V.38 snart. Så 2 veckor till nästan! Jag funderar febrilt på vad den lille ska heta. Patrik verkar vara mer cool. Just nu är jag inne på Anton men det ändrar sig från dag till dag.

Jag känner mig rätt tung nu men har inte bråttom med att få ut den lille. Har njutit denna gång över att vara gravid. Tänk att det är sista gången.. Den lille rör fortfarande mycket på sig.

Alicia är så söt hon förbereder sig verkligen på att bli storasyster. Bäbisen ska få åka i hennes dockvagn. Hon ska natta bäbisen i sin säng osv. Hon bäddar och stoppar om dockorna konstant. På dagis säger hon åt alla att de får krama hennes lillebror dvs. Mig och min mage.




Inga kommentarer: