lördag 2 juli 2011

Vänner?

Ja vad är vänner?....
I går skulle jag ut och båda vännerna bangade... sen kommer det fram att den ena går ut iaf.... utan att höra av sig. De som har barn vet att man måste planera lite... Jag hade sett till så att min man och barn åkte till landet så att jag skulle kunna få sova ut.... känner mig jätte sviken och besviken då det är en nära vän....

Idag har jag egen tid.... familjen kommer hem i eftermiddag så jag ska äta lite lunch nu och sen ta och ge mig iväg. Har inte bestämt mig vad jag ska göra... Det är ju så varmt så man rinner bort. En promenad och en sväng och handla mat inför kvällen kanske...

Sen har jag underbara vänner som alltid finns där. Som med öppna armar trots att de har planer tar emot än. Love you Josse!

Jag hoppas att mina vänner vet att jag finns där för dem!

3 kommentarer:

Frida N sa...

Lågt.

Så gör man inte mot mammor med småbarn. Man gör det bara inte! (Om man inte har ett väldigt godtagbart skäl och kommunicerar detta på ett vettigt sätt.)

Katarina Nyberg sa...

Tråkigt det som hände syster! Tur att du har en familj som håller ihop ialf! :) kommer inte idag som du förstår..jag höll på att dö utav värmen när jag skulle hem..helt färdig!! Vi får ta det en annan dag ist..kanske nästa vecka om jag kommer hem tidigare från landet?

puss!!

Ossian o familjen sa...

Håller med, riktigt dålig stil!! :(
Men du gumman, du är en underbar vän som ställer upp för dina vänner i vått o torrt!! Önskar att fler skulle vara som du!! Jag vill gärna träffa dig snart, tror det skulle vara skönt att få prata lite med dig :) Miss you!!! Puss!!