torsdag 28 juli 2011

Älskar att fynda!



Ja idag har jag fyndat. Ett utav mina favoriter (förutom Marrimekko) är Mairo och Karin Mannerståhls barn serie. Mairo har ju ingen egen butik i Stockholm men i Kalmar har man! Patrik lovade att vi skulle åka förbi den vilket vi gjorde. Till min förvåning så hade de 50% i REA! Jag shoppade vad jag kunde bära men hade jag haft tid hade jag köpt mer. Nu när jag kom hem och kollade på kvittot så fick jag dessutom 2,5 meter tyg som kostar 275kr/metern till 100% REA (tjejen i kassan måste ha slagit in fel) Allt hade gått på ca 2000kr (till ord. pris) men jag betalade bara 600kr (pga att tyget jag fick gratis hade kostat ord. 600kr!)


Nu har jag fixat

bäbisfilt till lillkillen (med gröna elefanter)

1 kudde med gröna elefanter

1 kudde med robotar

2,5m tyg robotar

4,30m tyg med tiny busungar panelgardiner ska det bli

1 bäddsätt till spjälsäng med tiny busungar

1 kökshandduk med gröna elefanter

Inga kommentarer: