torsdag 7 juli 2011

Sprutar inlägg om mig idag!

Ja idag har jag haft en egen kväll då Patrik & Alicia har varit iväg. Under tiden har jag hunnit med att shoppa på Åhlens och Panduro, ätit sushi, gjutit 2 betongrosor, bytt knoppar som ni såg i tidigare inlägg, gått en promenad till vattnet, hyrt film och även sett den, samt gjort om lite i bloggen..... mycket man hinner.

Idag när jag kom hem så hade städerskan varit här. Så jävla skönt (ursäkta språket!) Hon städar bort allt! Tvättar och gör så att allt ser tipp topp ut. Hon städar undan saker så bra så att jag tom. inte hittade kontrollen till tv och dvd när jag skulle se film.... efter lite letande så kom de fram. Låg ju INTE där jag trodde att hon skulle ha lagt dem.

Har lite projekt här framöver.... hoppas på att kunna visa något fint sen....

Inga kommentarer: