lördag 30 juli 2011

bättre dag...

Ja idag har jag haft en liten bättre dag.... har haft trevligt besök och vi har suttit ute och fikat. Alicia fick leka lite med sin kompis....

Annars har det varit extremt varmt idag och som gravid sä känns det som grader +5....
Har haft magknip idag också eftersom jag äter de där hemska järntabletterna som får mig att må pyton.

Det har varit fullt upp idag med friggebodsbygge och med muffinsbak samt besök.

Nu känner jag mig helt slut och tänker lägga mig på soffan. En som var helt slut var Alicia som somnade medan jag värmde på rester i mickron från gårdagen. Gick inte att få liv i henne men nu vid 19.30 så fick jag upp henne och i henne lite spagetti iaf.

I morgon skulle vi ha haft gäster men vi flyttade det då Patrik måste bygga friggeboden och får hjälp av Ingemar hela dagen. Roligare att ta det en dag då alla kan vara med.

Så får se vad morgondagen har att erbjuda för mig och Alicia. Blir det fint kanske vi går ner till stranden....

Inga kommentarer: