onsdag 3 mars 2010

Vi gör ett försök

Ja Alicia får gå på dagis idag. Patrik lämnar och säger att de inte ska tveka att ringa mig om det är något.

Natten gick betydligt bättre i natt än förra natten. Visst hon hostade en del men inget kräkandes iaf. Vi har fått sova (kanske inte allt för bra men ändå)

Var tvungen att ställa in dagens lunch pass spinning men ska iväg till Friskis & Svettis ikväll iaf. 3 passet för veckan! Känner mig för en gångs skull rätt så motiverad till träning. Var ett tag sedan jag kände så.

Chokladen jag köpte igår finns kvar till större delen. NÖJD!! Jag kan få infall sådär ibland. Ganska sällan på godis men ändå. Är så nöjd över att jag inte hetsäter och smäller i mig allt!! Åt 2 rader på chokladen och resten ligger kvar i kylen. Det farliga med mig är att jag är en sån som går och tar en bit då och då... vet inte vad som är bäst?

Nepp dags att börja jobba. Man vet aldrig hur lång dag det blir på jobbet idag... ska iaf hämta A. tidigt lillpluttan!

Inga kommentarer: