lördag 6 mars 2010

Shopping



ja i veckan åkte jag och shoppade lite. Ett par ljusgåra jeansleggins och så en tunika samt en kjol.... (tunikan är dock ljusrosa)

Igår somnade jag med Alicia (kl 20.00) och vi sov i stort sett hela natten och gick upp strax efte 4 tiden. Idag tror jag att Alicia är lite bättre. Snoret rinnde dock fortfarandet och hon har hosta men jag vill att det ska vända nu så jag intalar mig det. Idag ska Dlandla komma över och det ser vi fram emot verkligen! Skulle ha firat Hugo idag men vi vågar inte komma..... Nej en lugn dag hemma. Skit kallt ute. Nära 20 minust var det för ca 2 timmar sedan....

4 kommentarer:

Om Emelie sa...

Tråkigt! men förstår er... ha en bra dag nu!

stor kram

Katarina Nyberg sa...

Jag diggar stenhårt tunikan! Och rosa dessutom, nästan så man vill kolla in den själv och då är inte jag en tunika människa haha :P

Nice ialf, du passar nog bra i den! Vill du ha låttips så kolla in låten jag la upp på bloggen du kommer nog gilla den, riktigt svängig ;)

puss syrran!

Ossian o familjen sa...

Jättefina kläder, tunikan var väldigt söt och jag kan tänka mig att den är ännu finare i rosa till o med! Bra köp :0)

Stackars er, vilken otur lilla Alicia har haft. Det har ju hållt på riktigt länge nu med hostan, tog de virusprov på sös? För om det inte är virus kanske antibiotika hjälper? Tänker på er hursomhelst och hoppas det går mot rätt håll nu, håller tummarna för det iaf!! Vore kul att käka middag ihop snart :0) Vi får planera in nåt tycker jag! Ha en fin och FRISK vecka! KRAM KRAM!!

Om Emelie sa...

Den där tunikan har jag också! den är jättefin!

Hopaps ni mår bra.

kram kram