fredag 26 mars 2010

Fredagsmys



Ja idag har jag vi haft fredagsmys så det står härliga till. Patrik är iväg och äter och dricker lite med en vän i stan. Jag och Alicia hade besök av Martina och Meja. Alicia var så söt satt och kollade i köksfönstret efter Meja och väntade.

Vi åt en härlig och god middag. Blev nöjd med den. Ungsbakad lax med färskost och cream fraish (smaksatt med franska örter) med ris samt feta/avocado sallad.
Sen blev det melon, glass och kaffé.

Meja och Alicia var en smula trötta och kom inte riktigt överrens hela tiden men de hade samtidigt roligt!

Jag fick jättegod choklad av dem som jag nu sitter och äter.

Imorgon är en tidig dag med klädbytardag. Mamma ska med. Sen blir det att åka till Sittersta för att hälsa på Alicias farmor.

Träningspasset för veckan är nu bokad. Martina ska haka på. Ska bli kul att få lite sällskap på träningen.

1 kommentar:

Katarina Nyberg sa...

Haha å ja han blev grymt jobbig där på slutet! Mamma lackade ut totalt på han hahaha..själv undvek jag han :)

Åh vad gott själv åt vi en hederlig husmanskost med köttbullar å potatis samt lingonsylt å brunsås...att man inte äter mera sånt det är ju skitgott!!

Ja kan tänka mig att alla ni är trötta blev ju en fullspäckad helg för er ju ;)

men hör av dig till marre barre ang konserten så hon vet :P

puss! när e ni hemma igen då? så jag vet när jag kan boka in en alle-balle och katta dag :D