måndag 29 mars 2010

Han med mycket idag!

Ja dagen började seeegt!! Ush vad trött jag var! Sen iväg och lämna A. på dagis. Jobba hela dagen. Hem och sätta igång tvätten (som jag hade förberett i morse) på med mysbrallorna och ner för att göra ett storkok korvstroganoff och ris. (Patrik stack och träna), efter matten upp och bada A. samt hårtvätt (inte poppis här inte!) medan jag vek tvätt samt hängde tvätt. ner och smöjra A.s exem samt borsta hår, ge välling och borsta tänderna. Patrik kom hem och tog över nattningen. Då ställer jag mig och gör rent akvariet, samt ställer ur och i diskmaskinen. Så nöjd med allt jag har hunnit. I morgon efter jobbet ska jag nog en sväng till Farsta för att kolla om jag kan hitta en vårjacka!! Behöver en och det är NUUUU!! För jag kan inte gå med min dunjacka... För varmt!

I helgen har vi varit hos mina föräldrar samt Patriks föräldrar. Ätit våfflor hos mamma och pappa igår. I Lördags var jag och Mamma på Alviks skolans klädbytardag. KAOS!! Men gjorde en del fynd!

Nepp nu måste jag leta fram bekinin... känner mig lite stressad över att inte veta vart jag har lagt den!

Inga kommentarer: