tisdag 2 mars 2010

Jobbig tid

Ja så började A. spy igår igen av hosta. Idag har hon varit jätte dålig på dagis, ändå har de inte ringt efter oss. Så jag blir nog hemma i morgon. Hoppas på att få sova inatt. A. Spydde av hostan på eftermiddagen... åkte till läkaren igen men de gör ju inget. Tog en snabbsänka som var bra. Han lyssnadep å lungorna och sa att de låter bra men lite irriterade. Att man kan ge pencillin och se om det går över men att det kanske är bättre att avvakta några dagar till. Att det kan vaa mykoplacma och i så fall får man pencillin. Så jag åkte därifrån utan det och avvaktar. Vi ska ge molipect på morgonen så att det löser upp slemmet och sen ventolin till natten.

Jag ska nu krypa i säng och kolla på tv ett tag. Så får vi se hur natten blir!

Jag laddade upp på hemvägen från läkaren med chokladkakor och cola light. Vet att det inte är bra och att jag ska ta tag i min vikt men va fan, när man inte får sova... vem orkar bry sig då?

Var för övrigt på spinning i morse 6,45 och igår på lunchen hade vi stationsträning på jobbet.... så lite duktig är jag iaf. Skulle på spinning i morgon med på lunchen men det blir inget av det nu om jag ska vabba i morgon....

Får ta igen det på Torsdag ist.

Tjing

Inga kommentarer: