lördag 13 mars 2010

Våren är äntligen här

och humöret med den =O)
Jag det känns som om man är nykär igen... får alltid sånna känslor när våren kommer. Shoppingbegäret bara kokar i mig!! Kan varmt rekomendera er att ta en titt på Kapphal för de har verkligen fått in fina kläder och inte tantiga alls!!

Dagens schema!
Tidig morgon, lyfte upp Alicia ur spjälsängen och ryggen hugger... (så lite invalid idag!!) stramar så jag tappar andan!.

Jag och Alicia själva hela förmiddagen då Patrik ska på mässa. kanske en tur till parken om någon vill haka?

Vid 14 tiden ska jag försöka att ha fått tid till frisör då jag inte har klippt mig på 1 år!!!!!!

Ikväll. Schlager kväll hos brorsans tjej Kitty!! (utan Alicia och Patrik tror vi bara blir tjejer)

1 kommentar:

Katarina Nyberg sa...

ja det va ju 22 grader plus här igår haha, så nog har våren kommit! hörde av kitty att ni skulle ha en sån kväll snacka om att ja blev avis!

lägg ut bild sen på håret ;)