söndag 25 oktober 2009

Var ett tag sedan...

Ja här är det fullspäckat med saker att göra. I Fredags så hade vi morbror Andy och "tant" Kitty över och var barnvakt medan jag och Patrik bodde på hotell. Jag fick detta i 30 års present och det var verkligen verkligen en jätte bra present. Kitty hade ordnat så att vi fick sviten som hade egen bastu och en jacuzzi. En stor terass hade vi med. Bodde vid humlegården så när vi checkat in så gick vi ut och åt. Vi hamnade på Thai house som hade en utav de godaste thai maten jag ätit i sverige. Jag åt Pad med mamung med oxfilé. Sen var det bubbel och bastu hela kvällen =O) Igår åt vi en härlig hotell frukost för att sedan åka hem till ett tomt hus! Ja vi såg fram emot att träffa Alicia men när vi kom hem var det ingen hemma. Nä de var på ett kalas i Huddinge. Så jag och Patrik passade på att åka till nya Jysk den största i Sverige tror jag att det var.... och handelade nya sängkläder och kuddar och täcken och och och.... ja det blev en hel del grejer vi kom därifrån med. Sen på kvällen så tog vi med oss Alicia och åkte till min mamma och pappa. Åt lite middag och tog det lungt.

Idag har jag städat akvariet som ständigt är mitt dåliga samvete. Men nu när lysröret är fixat och det är städat så ska jag snart iväg och köpa lite nya firrar. Sen kommer middags besök. Patriks kompis med sin sambo. Hon är Thailändska och ska visa mig hur man lagar thai =O)

Inga kommentarer: