onsdag 14 oktober 2009

Tiden går

Ja tiden går verkligen snabbt! Alicia verkar älska att vara på dagis (tacka Gud för det!) men jag blev lite häpen när ena fröken säger att Alicia är lite elak mot en av undarna. Den minsta (Kevin) som inte kan gå. Hon ställer sig och slår honom i huvudet och när fröken säger åt så gör hon det ännu hårdare och jätte snabbt bara för att hinna med innan fröken kommer fram. Det värsta var att hon hade tagit en trä hammare (sån där man har för att spika träspikar ni vet liten leksak) och drämt den i Kevins huvud!! Stackars Kevin det hade gjort jätte ont och han hade blivit lesen... ja vad säger man som mamma? Hon är ju lite liten för att förstå...

Vi skyndade oss hem för att äta lite sen gick vi över till Martina och Meja en sväng. Fikade med en tutte (haha ja hennes bageri har bakelser som tuttar med bröstvårtor å allt för att stödja rosa bandet haha). Vi hade jätte trevligt men man märkte att ungarna var lite trötta. Nu knoppar Alicia där uppe och jag ska sätta mig å kolla på arga snickaren.

PS!! Det snöade idag på morgonen... jag blev jätte paff, Patrik har bytt till vinterdäck på min bil nu så det är skönt det.

1 kommentar:

Unknown sa...

ja det var en trevlig fika! :-)