torsdag 1 oktober 2009

Och så ett till inlägg....







Ja jag har ju fått lite påtryckningar här för att jag är dålig på att uppdatera bloggen... Så passar på att lägga in ett till inlägg....

Helgen var full rulle. Det var ju ladies night på Lördagen. På Söndagen åkte vi ner till Alicias farmor. Sedan hem och möta upp Sandra. Vi drog till Gustavsberg för att kolla på Ittala och Kosta boda outlet. Kom därifrån med mina efterlängtade muggar (bild kommer =O)

Hela veckan har varit full rulle. Jobb och hämta på dagis. Det har varit träning, styrelsemöte, middagsgäster och snuva. Jag är förkyld.....

Alicia är så söt när man hämtar på dagis... Så fort hon ser mig utanför gården så blir hon ledsen och ska upp i min famn. Inget annat gäller och hon bara kramar mig!! I vanliga fall är hon snabb att ta med mig mot grinden för att gå hem men idag ville hon bli buren. Jag fick inte sätta ner henne vilket var rätt tungt och jobbigt.

Idag skulle vi till brorsan men då han också är förkyld så hoppade vi det. Vi har varit så romantiska så idag det blev mickro rätt till middag haha.... (ja Alicia fick fiskbullar... jag pallade inte att laga mat till oss!) Alicia och jag var ute ganska så länge efter dagis och hon älskar att gå med dockvagnen ute (grannens). Vi väntar fortfarande på kamerajävlen!! ja men ursäkta de säger bara att vi ska ringa senare och senare. Sen fick Patrik tag på dem och då ska de ge oss ett kostnadsförslag (typ 2000kr) på en kamera som var fel när vi köpte den. Patrik hade skrikit åt dem och de tar nu kostnaden men vi får vänta i 2 veckor till!! ja en kamera som nu har varit hos Elgiganten i snart 2 månader... det är SKANDAL!! (fattar inte varför vi jämt har sån otur med saker å ting!)

1 kommentar:

Katarina Nyberg sa...

Det är andreas och sahals låttext till låten skilda världar :) dem e duktiga på texter! :)