tisdag 20 oktober 2009

Shit vad trött jag är!

Har börjat dagen med att stressa iväg till dagis. Vi hade "kvartsamtal" kl. 7.30. Sen raka vägen till jobbet. Jobbade över och det har varit sjukt stressigt idag med löner som skulle iväg, betalningar osv..... så jag är helt snurrig i huvudet!

Kommer hem och middagen står på bordet =O)

Sen drar Patrik iväg och tränar och jag har precis fått Alicia i säng. Tanken är att jag ska åka och storhandla när Patrik kommer hem men det orkar jag nog inte.

Ikväll är det Desp. wifes på 5.an så jag ska koppla av till det.

Om ett tag kommer jag att vara själv med Alicia då Patrik drar till Grankan en vecka med min pappa..... kommer bli tufft så jag passar på nu att jobba in lite tid så att jag inte behöver jobba så långa dagar då... (ska ju både hämta och lämna)

Nästa vecka är jag föräldraledig på Torsdag och Fredag för dagis e stängt. Någon som vill leka då? Annars blir det nog öppna förskolan för oss.....

Blommorna jag fick av Patrik i helgen står fortfarande jättefint. Det var rosor och liljor...

Nä om man skulle orka göra något vettigt kanske?

Tjingeling

3 kommentarer:

Katarina Nyberg sa...

Tänkte bara meddela att jonas for ner till sthlm idag och stannar till måndagen. Jennelie kommer ner på fredag, nu vet du ;)

och jag väntar fortfarande på bilden på oss, trögis *haha*

empa sa...

Tror du kan ta VAB om dagis är stängt och ni inte får ett alternativt ställe att lämna A. - om du vill spara FP alltså.

kramkram

Unknown sa...

när drar han till grancanaria?
Vore trevligt med en fika..