söndag 18 oktober 2009

söndag

Ja idag är det söndag och snart väntar en promenad. Sen ska vi åka ner till Alicias Farmor, Haha Alicia kan säga Mormor men Farmor blir: Marmor (så duktig så min lilla skatt!)

Igår skulle Sandra och Ali komma på middag och jag hade förberett en massa inför detta. Men så var de tvugna att åka till sjukhuset med Bianca (deras 9 mån dotter) men det var ingen fara med henne. Men eftersom de ställde in så ringde jag mamma och pappa ist så fick de komma å äta allt gott. Någon timme efter det att Sandra hade ställt in så ringde hon och kollade om vi hade gjort några planer än (eftersom det inte var någon fara med Bianca) men men... de kom över och hämta 2 overaller och drog sen. Jag skickade med dem lite kaka och det känndes så trisst att det inte blev något igår för jag såg verkligen fram emot det men vi får ta en annan gång ist.

Vi såg Johan Falk 4 igår (gillar faktiskt Johan Falk filmerna).
Igår på dagen var vi ju i Farsta C. Jag gick förbi Lindex som hade halva rea priset då de ska byta lokal. Så jag fyndade en skjortklänning till mig för 100:- och 4 tröjor till Alicia. Fy fan vilken kö det var till kassan bara. Sen när vi mötte upp Patrik för att luncha så hade han köpt jätte fina blommor till mig. Blev så så glad.

Nu ska vi iväg så jag lägger upp bilder under kvällen.... men kan lägga upp en blid på mig å 2 utav mina syskon så länge (hittade bilden på syrrans blogg)

3 kommentarer:

Katarina Nyberg sa...

hehe jag diggar bilden ;)

Vad söt Patrik var, det gör så mkt att bara få ngt litet..visar att man fortfarande tycker om en :D

pratade nyss me mamma å pappa, dem hade haft det trevligt hos er! och mamma berättade att du hade tagit en massa bilder på alicia i kartongen där man bara såg händerna sticka ut ;) det vill jag se!! BTW jag väntar FORTFARANDE på bilden patrik tog på dig, mig å mamma hemma hos oss..vill ha den!!! :)

kramis

Ossian o familjen sa...

Kul med shoppingfynd!! Såg att det reade ut där men backade tillbaka när jag såg den enorma kön till kassan :0(
Hoppas allt är bra med er annars! Här är det dunderförkylt på Ossie-fronten så vår bio får vi nog skjuta lite på är jag rädd för, suck!! Vabbar idag och blir hemma t.o.m. onsdag tror jag.
Vi kan väl höras, sköt om er så länge! Kramar från oss.

empa sa...

Härligt med REA, mindre härligt med kö.... man vill ju vara själv om att fynda, haha.

Hoppas allt är bra. Hugo har halsfluss...

KRAM