söndag 23 augusti 2009

Vinden har vänt och jag har vunnit!


Ja paketet jag hämtade ut var visst en vinst från Libero. En låda med baby vård set, våtservetter, babyolja, baby wash, baby schampoo, baby lotion, baby cream och sånna där kuddar man har när man ammar.... (dom kan jag ju ge bort) sen inte nog med det utan det var en liten nessesär med med reseprodukter med (perfekt till Thailandresan). Hmmm tror jag gick in och tävlade för någon månad sen men kommer inte direkt ihåg att jag har tävlat. Jag tackar och bockar och känner mig nöjd med att det var användbara saker man vann =O)

Annars har vi gått till Farsta idag, varit ute mycket och nu är Andy här en sväng. Ska se film och äta lite.

4 kommentarer:

Katarina Nyberg sa...

Nej vad kul, stort grattis till vinsten!!

Absolut..nån gång lär han fara ner till henne. Mamma å pappa åkte mitt på dagen och jag toksaknar dom så jävla mkt, lite nere just nu..Dem har varit så himla snälla så ska överaska dem med ngn internet present. Har du nå bra tips?

Åh jag missar verkligen allt med hon just nu, it sucks!

Varit på dop idag, jätte-trevligt. Minns tillbaka till Alicias dop när jag var där *ler* Ska lägga upp bilder på bloggen kan du ta dig en titt där..ska även ta en bild på mitt rum nu..blev ju förändringar som sagt :)

stora kramar!

Jennie sa...

Det går jätte bra på dagis :) Idag ska vi lämna henne ensam för första gången men bara en liten stund, vi får väl se hur det går! Hon är så mycket mer stimulerad nu, när hon får leka med massa andra barn och hela dagarna lixom. Nya saker händer varje dag. Hon somnar som en stock på kvällarna :D

Kramar jennie

empa sa...

OJOJOJ - grattis! Alltid kul att vinna ju.

Ossian o familjen sa...

GRATTIS gumman!!! Vad roligt, det är du värd!!! Kramis :0)