torsdag 6 augusti 2009

Varmt!


Sitter på jobbet och det är 100 grader känns det som. Patrik och Alicia ska ner till Nynäshamn idag. Träffa A.s farmor och ha det bra. Lite avis blir men ju.
Om några timmar kommer Martina och Meja. Lunch date =O) Ska bli trevligt.
Sen blir det nog till att sluta tidigt. Det är ju så så varmt.

Ikväll blir det mys pys!! Jag och Josse ska ha en tjejkväll. Båt ut till Fjäderholmarna där vi ska titta på parkteatern Bruden som visste för lite (Pernilla Wahlgren, Martin Björk och Peter Magnusson) Ska köpa med oss picknick och hitta någon klippa att äta på… vädret är ju toppen för en sån här utflykt!!!

1 kommentar:

Ossian o familjen sa...

Vad mysigt det lät!! Jag älskar Fjäderholmarna, jag har varit där många gånger :0)
Var teatern bra? Kan tänka mig att den var rolig hur som helst!
Lät som en toppen tjejkväll ;0)
(Snart är det dags för oss coola mammor att gå på Ladies Night, åh vad jag längtar, hihi..tror det kommer bli jätte roligt :0)
Hoppas ni får en skön helg hela familjen, äntligen FREDAG!!!
Puss och kram från oss ♥