söndag 23 augusti 2009

Detta händer bara mig!

Ja jag vet inte om jag är otursförföljd eller what?
Kameran jag fick i 30-års present är paj så den är på lagning. Autofunktionen fungerar inte och titthålet har alltid varit konstigt. Så nu är man 2-3 veckor utan. (om man ska tro dem ja! men jag har erfarenhet från vagnen så det dröjer nog lite mer ska ni se!)

Min sovmorgon försvann bara spårlöst idag. Det var Patriks tur men eftersom han muttrade i morse att han bara har sovit 2 timmar (jag hörde att han var uppe i natt) så snäll som jag är gick jag upp. Så nu har vi redan varit uppe i dryga timman då A. valde att vakna extremt tidigt (5.30) och jag gick och la mig lite senare igår eftersom jag skulle ha sovmorgon. Nä idag kommer vi nog alla att vara trötta!

Dagens schema är nog följande: Putsa köksfönstret då det ser förjävligt ut nu när jag har bytt gardiner!, gå ut med huliganen så att hon får springa av sig lite, rensa gamla grejer i A.s rum samt damsuga det, hämta mitt paket som har legat på postenutlämningen i hela 3 dagar (är så nyfiken på vad det är då jag inte har beställt något!), vika tvätt. Ja det är nog det... får se om det blir någon film med brorsan ikväll med... och träning... vore ju najs med att hinna med ett till pass denna vecka...

Om någon vill leka i parken så tackar vi nog inte nej....

Tror det blir en fin dag idag... =O)

Inga kommentarer: