måndag 10 augusti 2009

AJ ONT I RYGGEN

Ja så idag är jag hemma från jobbet.... Har ont vid ena skuldran så typ alla rörelser gör ont (samt andetag) men grannen har gett mig en bra tablett så nu mår jag lite bättre. I morgon blir det jobb... får ta det lungt bara.... Ska inte sitta här länge till heller eftersom det smärtar att sitta vid datorn.

Ikväll blir det tacos till middag MMMMMmmmm resten av veckan jobb.

Vi har beställt ny kyl och en ny frys nu. Blev rostfritt men det tar väl någon vecka tills vi får hem det. Ska bli så skönt att få något nytt och fräsht. Ska passa på att rensa ur frysen och kylen då med... kan behövas...

Om ryggen blir bättre så ska jag försöka hinna med att träna också. Sen är det Grillfest med snapsbrännboll på Lördag för söta Kitty som har fyllt år.

1 kommentar:

Katarina Nyberg sa...

Du anar int hur mkt jag saknar lilltösen!

jaja same shit haha..jag har det kanon bra här uppe, har haft skitkul och verkligen aktiverat mig! Idag visade jag och markus runt jonas på universitetsområdet samt har jag å jonas fixat mkt med lägenheten jag har fått värsta rummet nu! ska ta bild på det sen...annars är det okej med allt (ja du vet säkert vad jag menar) Känns bra och jag älskar min vardag

jag hoppas på att få se dig å alicia snart, ni är så välkomna :)

Just det sån jävla cool t-shirt på henne...värsta bratungen hha

puss