lördag 22 augusti 2009

Regnet det bara öser ner....

Ja såklart kommer att regningt väder lagom till Lördagen. Vi som skulle gå ut till parken. Känner inte alls för det så hmm... får se om det blir lite shopping idag ist? Min kollega tipsade mig om en utförsäljning på barnkläder som är idag och i morgon. 60-70% rabatt på Molo,Kattvig, ejsickelej, småfolk mm. Lockar ju som bara den!!

Nu har vi iaf. fått i oss lite frulle. Patrik har sovmorgon idag så vi ska väl ta och mysa lite bara jag och Alicia. Vid 11 tiden ska jag vara på träning. Jag gillar hösen (ja jag gillar nog vår för det är förväntningarnas tid inför sommaren, jag gillar sommaren för då är det varmt och skönt, jag gillar hösten för då är det så härliga färger och frisk sval luft, MEN!! Jag gillar inte mörkret som kommer och så gillar jag inte att hösten leder till en kall och grå vinter då man går i dvala!

Vi skulle till landet i helgen men i och med att det regnar så kan vi lika gärna vara hemma som på landet..... Har en hel del att pyssla med idag.

Hoppas att alla kan njuta av en härlig helg även om det regnar!

Inga kommentarer: