måndag 17 augusti 2009

Toppen helg!!

Ja det har varit en toppen helg. Fest på Lördagen hos Kitty som vart så lyckad. Vi satt ute och åt grillat och drack en massa vin. Sen blev det en hel del gutarr hero rockband. Coolt att spela trummor haha. Vi hade sån tur för Maria kunde ställa upp som barnvakt. Ett stort tack till henne. Allt hade gått bra så det var skönt.

Sen hade jag en toppen mysig Söndag. Sovmorgon och sen in och möta upp Joanna i stan. Vi kollade på klänning till henne (hon ska på bröllop) och sen gick vi och shoppade till mig. Så skönt att ha med någon som verkligen hjälper en att hitta det man behöver. Efter ett stort berg med kläder som jag provade med en massa olika kombinationer så blev det: 2 par byxor, en t-tröja, 2 skjortor och en kofta. Allt machar med varandra så så kul och bra. Efter dessa fynd så tog vi en drink och åt på Fridays vid Birger Jarls gatan. Inte nog med allt detta utan det blev en bio dessutom! Sommaren med Göran. Klockren, super kul ja helt klart min humor!!

Så en heldag som jag inte har haft på länge. Behövde verkligen få unna mig nya kläder osv. Nu är det 1 vecka kvar till lön och jag har nada pengar kvar men vad gör det?? Jag har ju snygga kläder nu iaf och underbara vänner =O)

Inga kommentarer: