torsdag 10 januari 2013

För att träning är bra



I morse åkte jag iväg till gymmet och skulle köra ett cirkelpass. Eftersom det bara var jag som kom så blev det en PT träning ist. Jag var inte riktigt beredd på att det skulle bli en träning med full fokus på bara mig. Tränaren körde skiten ur mig (började tom. må illa så tog jag i!) men jag är så nöjd nu efteråt. Jag fick prova på redskap jag bara sett på TV tidigare. Jag fick göra armhävningar med band, göra vågor med repet, kasta boll på studsmatta och mördaren var nog att kliva upp och ner på en ”pall” som var extremt hög.  Sen gick vi igenom lite teknik och kost. Där sparade jag 600kr för det är vad en PT timme kostar på vårt gym och det skulle jag inte ha råd att göra. Jag ska försöka fortsätta träna detta på egen hand men jag vet hur jag fungerar och jag kommer ju inte ta i så att jag spyr när jag tränar själv….
                                                  

Inga kommentarer: