onsdag 2 januari 2013

För att shopping är roligt

Det finns en butik i Hammarby sjöstad som har så fina barnkläder. Man blir glad av att bara gå in där. Så mycket färger och härliga mönster.

Idag var jag och kollegan inne på rean. 50% och jag kom därifrån med en massa saker. köpte 2 saker som inte är med på bild (det är presenter till en kommande bebis som en kompis till mig väntar) men detta köpte jag till mina små troll. Eller ja... allt är till Alicia och svamptröjan är till Anton. Sen försökte jag tänka lite på att tröjorna ska Anton kunna ärva... klänningarna är det ju lite svårare med och de får vara tjejiga =O) (kanske inte de bästa bilderna då jag fick smyga lite nu när Anton sover...)



Villervalla, Maxomorra och Tittut. Så fina svenska barnkläder. Kan verkligen rekomendera Maxomorra och Tittut som kanske inte så många känner till....

Inga kommentarer: