fredag 11 januari 2013

För att jag shoppar och shoppar

Medan det är REA är det lika bra att passa på....
Jag var åter igen på min favvo butik och shoppade en massa bra kläder som går att matcha med varandra. Mycket grönt då det är en vårfärg och en färg som lillebrorsan kan ha =O) (han kan ha rosa med men i den åldern kan det ju bli lite känsligt!)

Appropå rosa ja! Jag och mamma gick på jakt förra helgen och hittade ett par Pax vinterskor för halva priset. Så fina och alldeles knallråsa. Ja det väger ju upp den blåa overallen, mössan och vantar. Jacka till Alicia köpte jag med och kan verkligen rekomendera barnens hus rea som just nu är 75% rabatt!

Jag vill så gärna visa er mina fynd men jag vet inte vad som har hänt med blogger. Det går inte att lägga in bilder. Någon som vet vad som är fel?
Maxomorra & Villevalla har så fina kläder.
 Fyndet på Babyland. 8 par trosor för 30kr, galonbyxorna 50kr, vantarna 20kr och strumpbyxorna ca 30kr 
 Antons nya skor för 250kr Pax ska ju vara bra annars gillar ju jag Kavat.
 Underbar färgkombo och mönsterkombo.
 Jag har en förkärlek till retro och jag passar på att frossa medan barnen tillåter mig =O)

Nepp nu blir det till att natta stora tjejen. Lillkillen sover redan. Sen blir det rödvin och popcoarn och en och en annan jordnötsring och film.

Favoritvinet TRIO har ni inte provat? Gör det!

1 kommentar:

Om Emelie sa...

Fint du har gjort här! Men du har ju laddat upp bilder i detta inlägg ju? Fungerade det sen eller? Jga har inga problem...

kram