onsdag 23 november 2011

Nu får det vara nog!

Nu mår jag dåligt igen! Ringde min käre vän som lugnade mig lite igår. Men nu känns det inte så bra. Brännande känsla under huden. När jag har lämnat lillsnorpan på dagis så blir det till att ringa vårdguiden igen tror jag men har inte bestämt mig än. Har ju inte haft någon smärta på någon vecka och så kommer det här nu. Brinner under huden.... När jag ska sätta mig eller böja mig ner. Det är inte i själva snittet utan under..... Jävla bajs att man inte kan få må bra! Ryggen värker också för lillebror vill gärna att man bär på honom!

Var på BVC igår igen. 53 cm lång och väger dryga 4,4kg ökar kraftigt i vikt och nu tycker hon på BVC att jag ska ta bort ersättningen och bara amma. Jävla yoyo alltihop.. Anton blir missnöjd så han får flaskan iaf eftersom han är hungrig men jag har minskat på mängden. I vilket fall som helst har jag noll i tålamod när jag mår såhär dåligt och orkar inte med gnälliga barn.... Nej jag vill bara krypa ner under täcket och sova bort hela den här jävla dagen och vakna upp i morgon helt bra!


-- Post From My <3 iPhone

Inga kommentarer: