måndag 7 november 2011

Måndag

Åh älskar mitt liv just nu även om det är kämpigt mentaltmed lite sömn och hormoner, såriga bröst osv.

Jag njuter så utav vår lilla fågelunge.<3

Idag var det BVC besök. Anton har fettat på sig och väger nu 3600 så bara 20g kvar till födselvikten. Han har fått lite ersättning under helgen men inga mängder.

Idag tog vi en snabbis förbi Emily och Novis. Åh jag bara längtar tills vi kan ses igen. Vi lånade en skelettdräckt till Alicia som ska ha maskerad på dagis i morgon. Hon provade den ikväll och var super nöjd. Sen fick vi en kasse kläder också. Har inte hunnit kolla än... När magen mår bättre så ska jag ta och leta lite mer efter kläder till Novis. Så bra att vi kan byta lite kläder med varandra :0)

Gillar mitt liv som mammaledig och det känns lite sorgligt att det är sista gången men så är det. 2 barn är perfekt. Att vi har fått en kille och en tjej känns så fantastiskt. Nej just nu är livet underbart. (om15 min kanske det inte är det pga hormonerna).


Närhet. Går inte att lägga ifrån sig Anton. Somnar vid bröstet och sen får han ligga kvar i famnen för lägger jag ner honom någon annan stans så vaknar han.

Inga kommentarer: