söndag 27 november 2011

Firat mormor min

Idag har vi varit iväg hela dagen/kvällen. Min mormor fyllde 93 år i veckan. Patrik skulle iväg ikväll så jag stannade kvar med barnen under kvällen. Båda barnen somnar i bilen. Alicia kan jag ju inte bära. Hon var så trött att benen vek sig när hon skulle gå in från bilen. Lilkillen har inte gett mig någon lugn och ro ikväll. Varit vaken från middag tills nu (med undantag från bilresan då jan sov) hoppas verkligen att han sover nu och länge!! Nu är iaf hela familjen hemma!

I morgon tar jag åter med mig barnen och åker till mina föräldrar då Patrik ska jobba. Vi ska baka pepparkakor och gå på julmarknad. Ska bli så mysigt.

Förresten kommer jag att överge min Iphone snart. Den strilar en del och jag hatar att man är bunden till ITunes. Så idag köpte jag en Samsung galaxy 2. Den ska vara jättebra. Kamera med 8 Mega pix. Jag fotar en del med min lur. Jag kommer dock sakna det enkla som iphone står för...






Inga kommentarer: