tisdag 29 november 2011

Jag vill så mycket

men hinner så lite. Jag är liksom glad över om jag hinner/orkar duscha! Ja skäms på mig... men med ca 3 timmars sömn på natten och någon timme på morgonen är man inte världens piggaste och gladaste och mest kreativaste person.

Jag som bara vill pyssla en massa och dekorera och göra fint här hemma... men nej....

Sen är en kartong med julpynt spärlöst försvunnen. Där i finns alla julgranskulor, adventsljustake, glitter och julljus.....

Orka köpa nytt allting igen när det mesta däri var nytt =O(

Får se... vill få en varm och härlig julstämning här hemma. Lillkillen hade en liten jobbig period när Patrik kom hem men sen lyckades Patrik få Anton att sova med nappen så nu har han sovit i 2 timmar. Detta innebär att jag har lagat mat i lugn och ro och hinner sitta och äta i lugn och ro och tom. lägga ett inlägg här och betalat en räkning. Mindre kul är att i samma stund så sitter Alicia och sover i soffan. Utan middag! Hon åt inte på dagis heller och klagade i natt och på dagis över ont i magen... hmmm fick i henne 4 katrinplommon. Vet inte om det är det eller förkylning. Hoppas jag får sova i natt och hoppas att lillfröken inte blir sjuk.

Nej nu ska jag försöka röja lite i köket... båda barnen skulle bada men nu när båda sover så skiter vi nog i det idag med.

Ge mig energi, glädje, styrka och kraft!

Inga kommentarer: