fredag 8 april 2011

ZzZzZzZzZzzz

Inatt har vi äntligen fått sova. Igår var vi hos läkaren och fick ny host medicin. Cocillana. Alicia fick en dos på dagen och den verkade väl inte hjälpa så överdrivet mycket. Sen skippade vi vällingen på kvällen och gav varm saft ist. I med nässpray och cocillana. Alicia har sovit hela natten på sin madrass (vi bor hos mormor och morfar just nu) ett hostanfall runt 2.30 utan spya som utgång!. Sen har jag vaknat 2 ggr till och lagt på henne täcket. Vi vaknade 6.30 och har därmed sovit en hel natt. Underbart! Jag är ju mer död än levande iaf men ändå. Att få sova! Jag lovade Alicia igår att om vi sover hela natten så ska vi gå till parken idag. Vi måste komma ut lite. Har ju varit instängda hela veckan. Tar vagnen så att hon inte anstränger sig för mycket. Jag hoppas nu att vinden har vänt för vi har verkligen haft ett helvete. Alicia sa att hon har ont i magen stackarn. Inte konstigt när hon inte fick något kvällsmål och åt dåligt igår. Nu sitter hon med en flaska saft men det går väl sådär. Vågar inte ge välling riktigt än utan att hon har löst upp det slem hon har. Jag ser fram emot nästa vecka när jag kan vara mig själv igen och träffa vänner... Vet inte hur helgen blir heller... vi tar en dag i taget. Jag har tagit med mig simkläder och träningskläder så jag ska väl försöka komma iväg på något träningspass i nästa vecka.... vore ju kul.

Inga kommentarer: