fredag 8 april 2011

Snart dags för första tandläkarbesöket

Ja en sköterska ringde precis och Alicia har fått tid den 2/5 ska bli spännande. Undrar när det är dags för 3:års kontrollen på BVC.... de borde väl höra av sig snart kan man tycka.

Alicia sitter och ritar nu. Hon har precis ritat en "gubbe" med armar och ben och jag frågade om det var jag, pappa eller Alicia som hade ritat men nej det var Ossian....


Lite gulligt och igår så sa hon hej då! Jag frågade vart hon skulle. Hon svarar med att hon ska köpa blommar. Då frågar jag om hon ska köpa dem till mig. Men nej hon skulle köpa dem till Ossian. Så fort hon blir frisk så vill hon nog träffa sin lilla prins =O)


Dags att göra sig lite i ordning för dagen. Patrik skulle på bio ikväll så jag blir själv. Tänkte först om man skulle kolla om någon vågar sig förbi men jag orkar inte så jag ska bara mysa i soffan ikväll och kolla på tv och äta snacks.

1 kommentar:

Ossian o familjen sa...

Åh hon är ju bara för söt lilla tjejen!! Ossie längtar efter sin lilla prinsessa också, blir så kul när vi kan ses igen och de kan få busa ihop!! :) Längtar så!! Krama om Alicia så gott från Ossian och från oss andra ♥