lördag 30 april 2011

Helgen....

Ja helgen har börjat bra! Igår var vi på ett super super mysigt 3:års kalas för Greta. Grillade hemma hjorda hamburgare och en massa människor. Vuxna som barn hade trevligt och när vi gav upp vid 20.30 tiden så var det en ledsen Alicia som absolut inte ville gå hem som vi med nöd och näppe fick med oss. Sover hos mina föräldrar för idag är det kalas igen :0)

Dagen har börjat bra med att vi alla har fått sova till 8.30!

Snart ska Patrik iväg och tömma sopor vid huset. Jag och Alicia ska ta det lite lungt.

Sen blir det nog en toppen kväll ikväll då vi ska till våra kära vänner Emily Gunnar och barnen,

Ett stort Grattis Gunnar på födelsedagen!

Tidigare i veckan så gjorde jag ett KUB test och fick jättebra värden. Skönt för det hade inte varit så kul att utreda vidare. En livlig bäbis som jag fick med mig lite bilder på. Ni får se i nästa vecka för de är kvar i nynäs.

26 dagar kvar tills flytten till huset! Vad vi längtar!


-- Post From My <3 iPhone

1 kommentar:

Ossian o familjen sa...

Tack för att ni ville komma och fira Gunnar!! Han blev verkligen jätte glad och han tyckte, och även jag såklart, att det blev så lyckat och trevligt!! Så glad att ha så fina vänner som ni i vårat liv!! Ni är toppen ♥ KRAM!!