måndag 4 april 2011

inget possitivt inlägg

Ja ni.... ibland får man sånna där känslor som inte är så roliga. Kan bero på att jag typ inte har sovit inatt men ändå inte. Har kännt mig så ett tag nu. Jag är en person som älskar att umgås med mina vänner. Gillar att ha folk om kring mig. Men just nu känner jag mig bara så jävla ensam. Jag är ju inte ensam. Alicia och Patrik har jag ju! Familj och vänner. Men det är det att ingen längre frågar om man vill följa med på saker direkt. När man bor såhär off så orkar och hinner man inte hitta på en massa saker. Jag saknar mitt häng med Sandra och jag saknar min äldsta vän Maria. Jag saknar att spontant kunna göra något efter jobbet. Att festa, att ta en AW. Jag saknar mitt gamla radhus. Men det är nog för att man bor här i Nynäs.... Nu längtar jag bara efter att huset ska bli klart så att vi kan få ett liv igen. Jag vill leva. Inte bara sova, jobba, äta för att sedan börja om cirkeln igen med att sova. Måste rycka upp mig!

1 kommentar:

Ossian o familjen sa...

Men gumman då, jobbigt att du känner sådär. Jag hoppas det inte hade att göra med igår, visste ju att du skulle jobba på dagen så jag frågade ju inte dig om du ville komma på fika. Tjejerna var över på förmiddagen, vid 10. Du saknades såklart ska du veta!! Men jag hoppas lilltjejen ska bli bra snart så vi kan ses, du kan ju komma förbi själv om inte annat? jag tror du har en period just nu, det kommer gå över när ni väl får flytta till ert hus. Att bo och pendla som ni gör just nu skulle vara en stor prövning för vem som helst. Jag tycker ni är duktiga som kämpar!! Snart så (ja jag förstår att det inte är tillräckligt snart men, för varje dag som går så närmar det ju sig...) jag tyckte inte heller det var så kul när vi bodde i Skogås, jag kände mig också ensam då och avskärmad liksom. Även fast jag visste att jag hade er och så så kändes det så off liksom. Det var en riktigt jobbig tid. Men att sedan få flytta hem var himmelsk! Det kommer ni känna när dagen är där!! Bästa känslan :)
Jag skickar en stor kram till dig gumman!! För att du kämpar och är så himla duktig men också för att du är så toppen!! En underbar vän!! (Du är långt ifrån ensam) KRAMAR!!!!