lördag 9 april 2011

Hallå!

Är jag människa igen? Ja sovmorgon till kl.8 i morse. Inte helt fel men jag och Alicia var vakna i någon timme i natt och drack vatten och hade ont i örat. Klappade Alicia på ryggen och hon somnade om. Hoppas hoppas hon inte åker på en öroninflammation igen. Nu har hon varit sjuk i en vecka med hosta och förtjänar att få vara frisk. Igår skulle jag bara vara själv och titta på tv. Patrik skulle på bio med några vänner. Men helt plötsligt sätts nyckeln i dörren och in kommer min syster Katta =O) Åh vi hade en sån mysig kväll. Var så länge sedan hon och jag gjorde något. Ja det var ju länge sedan jag gjorde något över huvud taget så.... Idag vaknade jag på lite bättre humör. Var kanske för att Katta kom över igår? Idag ska iaf familjen gå till parken. Vi har lovat Alicia det. Sen tänkte jag försöka komma iväg och klippa mig. Är så trött på risbusken till hår att jag bara vill ta bort allt typ hehe. Nu när frullen är klar ska jag ta en lång dusch och tvätta håret. Kan ju säga att jag har ju slarvat med håret något fruktansvärt denna vecka så skrubba det och borsta det behövs innan jag vågar visa mig hos frisören. Egentligen borde man boka tid för att komma till en bra frisör men spontan som jag är så tänker jag försöka chansa på en..... Jag har ju lockigt hår så det är inte så noga.... syns ändå inte hehe. Annars sitter jag och fantiserar om när huset är klart. Att vi ska bjuda över alla våra vänner. Att jag i sommar vill ha en bra sådan då jag tar ut mycket semester. Totalt kommer jag att vara ledig i 6 veckor. Ska vara på landet en massa och hoppas att alla mina vänner vill komma ut till vårt paradis och umgås! Det skulle göra mig överlycklig. Känner att jag behöver en stor stor dos av vänner. Sen hoppas och önskar jag att vi får komma ut till Emilys och Gunnars smultronställe på Torö. En mysigare helg (som vi hade sist) var det länge sedan man hade. Långtar så efter sommaren och allt vad den innebär. Vill göra så så mycket med alla mina fina vänner!

1 kommentar:

Ossian o familjen sa...

Ni är välkomna ut närsomhelst darling!! ;-) Ser fram och längtar så mycket, det var ju så mysigt sist ju!! Ser även fram emot att få komma ut till ert härliga land och mysa och bada, tror detta kommer bli en toppensommar!! Skönt att du ska vara ledig länge också, det gör du rätt i gumman!! (Då kan vi ses mkt, hihi) Vi får höras snart, och så planerar vi in massa skoj längre fram!! Stor KRAM till Dig!!! (Hälsa familjen såklart!!) Sedan måste du lägga ut bilder på nya frillan såklart, vi är nog många som är nyfikna *ler* ...