torsdag 3 juli 2008

Helgen

I morgon bär det av till landet. Patrik ska sluta tidigt så att vi kan komma iväg i tid och slippa lite köer. Patriks semester börjar nu också så det ska bli skönt. Får se hur länge vi blir kvar på landet. Tur att man har trådlöst internet... så datorn åker med...

På Lördag kommer Josse med familj ut. Ska bli trevligt. De ska nog sova kvar.
Måste försöka fota en del.... är så dålig på att ta bilder när det är som trevligast... glömmer liksom bort att jag har kameran med mig.

Idag ska jag och Smulan iväg och luncha med min arbetskolega. Ska bli kul å ses igen och snacka lite skit... hoppas på lite skvaller hehe.

Annars ska det bli en fin fin dag idag. Så jag och Smulan ska snart ge oss ut på en promenad.
Hoppas att Smulan kommer att klara dagen bra... så fort det är lite varmt så svettas hon gärnet så inte så mycket kläder på henne idag inte.

Inga kommentarer: