onsdag 2 juli 2008

Gårdagen

Igår var jag och Alicia över till Hässelby. Besökte Empa och hennes lilla söta Hugo.

Fota mig inte när jag håller på att
görmig i ordning! =O)


Jag är ju inte så bra på det här med bilder så jag har kopierat Empas bild. Samt lägger in några bilder jag tog! Vi var iväg till Maltesholmsbadet och hade picknick under några träd. Riktigt trevligt var det och tur med vädret hade vi också




Sen på kvällen kom Maria och Sandra över.
Fick fina presenter av Maria, Tim och Marias mamma.
Sätter in en bild på den söta klänningen (måste ju sätta in en bild på de coola skorna Alicia har fått av tant Sandra också)

2 kommentarer:

Om Emelie sa...

Fina presenter! Hugo har likadana skor, fast blåa då förstås ;-)...

Kram,
E.

Mitt liv som Caroline sa...

Hihi Freija har också likadana skor :-) och likadan klänning med! :-) Hoppas allt är bra med er. Det ser ut som att ni njuter av det fina vädret. Kram från oss