onsdag 16 juli 2008

Onsdag

Idag är det onsdag.
Jag har fått sova ganska så bra i natt. Smulan åt vid 20 tiden och vaknade först vid kl 6 i morse och ville ha mat.

Idag ska sambon på konsert. Jag och Smulan ska bara ta det lungt (Hoppas att det inte blir några problem nu när jag har fått lite ont i ryggen... jobbigt att lyfta henne)

Ikväll kommer Maria och hennes mamma över på fika och för att träffa Smulan =O) Ska bli jätte kul för jag har inte träffat Marias mamma på evigheter!!

Verkar bli en fin dag idag. Ska nog fixa lite här hemma i trädgården och lite innomhus med.

Igår var vi i Nynäs. Hade en urmysig dag. Åt på restaurang nere i hamnen och sen åkte vi och fikade hos en kompis. Hon hade köpt ett jätte fint betonglöv som man har i rabatten. Hon ska köpa ett till mig med om det finns kvar. Sen åkte vi till Skärholmens C. var på Björn Borg rean (köpte 2 par trollor) och sen hittade jag i en annan butik örhängen från SNÖ som matchar mitt fina halsband så nu har jag ett helt kitt =O)

Inga kommentarer: