lördag 25 april 2015

för mina bilder kan bli bättre med en bloggkamera

Jag fotar ju allt med mobilen. Jag har märkt att bilderna inte blir så bra. Lite suddiga osv trots att jag har gjort rent linsen. Är så sugen på en ny kamera eller mobil hehe.

Jag har ju en systemkamera som nästan aldrig används. Det är liksom för bökigt att släpa på den. Det ska vara enkelt att ta med och inte ta så stor plats. Vill bara kunna stoppa ner den i handväskan utan att den fyller väskan till max. Den ska också ha enkla menyer för jag gillar verkligen inte att läsa instruktionsboken. Den ska också ha enkel överföring till mobilen så att jag kan fortsätta att blogga därifrån. Jag sitter ju vid dator hela dagarna på jobbet och är inte speciellt sugen på att sätta mig vid datorn när jag kommer hem.

Någon som har ett förslag?

Inga kommentarer: