onsdag 15 april 2015

För i morgon är det event

Yes! I morgon är det åter igen dags för event. Denna gång i skönhetens tecken eller ja det beror ju på vad man tycker. Jag ska till en "klinik" och titta och mingla lite. Barnvakt ordnad vilket inte är det lättaste tyvärr i min familj. Alla har fullt upp med sitt och det känns som om ingen har tid för någon annan just nu. Det gör mig lite ledsen faktiskt. Jag vet iaf att jag kommer finnas där för mina syskons barn (bara att vi är hemma så!). Nu har jag iaf fått tag på en barnvakt som kostar en slant. Det är väl det som är lite jobbigt eftersom det är pengar man inte alltid har. Men en vecka av gräsänka, heltidsjobb, 3 läkarbesök, dagis som stänger tidigare en dag, hem som ska skötas och mat som ska lagar, bil som ska hämtas hos försäljaren är jag fan i mig värd lite roligheter och barnfri tid. Kommer skriva mer om eventet när jag varit där.

Längtar efter London. Snart är det min tur att resa iväg med lite vänner.

Inga kommentarer: